zuil-2

Jubileum

Dit jaar bestaat Van Zuilichem 50 jaar! We vieren dit niet op één dag… maar een heel jaar lang, samen met onze fantastische collega’s én jullie, onze trouwe patiënten. Bekijk hier leuke acties die we doen rondom ons jubileum jaar. 
 

Kleurplaat

Speciaal voor ons 50-jarig jubileum hebben we een leuke kleurplaat laten maken! 
De komende tijd gaan we onze praktijken versieren met de mooiste, vrolijkste en creatiefste kunstwerken van jullie.

Zo doe je mee:
– Kleur de jubileumkleurplaat zo mooi mogelijk
– Lever hem in bij onze praktijk

Tip: Je kunt de kleurplaat ophalen bij onze praktijk of downloaden via de onderstaande link.

Pak je stiften, potloden of verf en laat je creativiteit zien! Wij kijken ernaar uit om alle kleurrijke kunstwerken op te hangen en samen dit jubileum te vieren 

Wie is onze langst behandelde patiënt?

Al jarenlang mogen we bij ons in de praktijk bijzondere mensen begeleiden, ieder met een eigen verhaal. En soms zijn die verhalen zó lang met ons verweven, dat ze bijna onderdeel worden van onze geschiedenis. Ter ere van ons jubileum zijn we benieuwd: wie is eigenlijk onze langst behandelde patiënt? Misschien bent u dat zelf wel, of kent u iemand die al jaren bij ons over de vloer komt.

Binnenkort zetten we via onze social media en nieuwsbrief een poll uit. Doet u mee? We maken er iets leuks van en natuurlijk delen we de uitkomst op onze jubileumpagina, zodat alles mooi centraal terug te vinden is. We zijn nu al benieuwd naar jullie reacties!

Ervaringenalbum

In de afgelopen 50 jaar hebben we samen met onze patiënten heel wat bijzondere momenten beleefd. Achter iedere behandeling schuilt een verhaal. Soms klein en persoonlijk, soms juist onvergetelijk en groots.

We merken dat er onder onze socialmediaberichten al prachtige reacties worden gedeeld. Dat inspireert ons om deze verhalen een mooie plek te geven. Daarom willen we u graag uitnodigen om een quote, ervaring of korte anekdote met ons te delen. Zo bouwen we samen aan een bijzonder quote-album op onze jubileumpagina, een verzameling van herinneringen die laat zien wat we al die jaren voor elkaar hebben mogen betekenen.
We kijken ernaar uit om uw verhaal te lezen

Oefengroep woensdagavond

Peter van Meel

Goede begeleiding en een gezellige groep.
Vooral de aandacht van de fysiotherapeuten voor de persoonlijke klachten.
Heel fijn dat Van Zuilichem zorg die mogelijkheid heeft.

Zéér deskuskundig

Rianne

Van Zuilichem een begrip in Oud Gastel én omstreken. De mensen die daar werken blinken uit in deskundigheid en vriendelijkheid. Bij hun ben je áltijd je goede handen! Je voelt je gehoord en begrepen en juist dát is ontzettend fijn.

Meer dan oefenen

Nicole Rockx-Theunissen

Ruim 3 jaar kom ik sporten in de oefenzaal, steeds tussen 7 en 8 uur ’s morgens (die ene keer op vrijdagmiddag voelde heel raar). Mijn klachten blijven weg, dus ben ik blij dat dit oefenprogramma mij helpt om fit te blijven.
Wat zeker zo mooi is aan het oefenen op een vast moment is het onderlinge contact met de andere sporters. We delen letterlijk lief en leed met elkaar. Ik ben dankbaar voor mijn medesporters op de ochtend en voor de mooie oefenlocatie met deskundig personeel.
Van harte gefeliciteerd met dit jubileum.

knie

Lianne Oomen

Voor mijn knie ben ik heel goed geholpen, ook thuis wat erg fijn was.
Ook voor mijn hals die goed vast zat.
Daar schrok ik wel even van, even goed kraken en het ging al gelijk een stuk beter.
Ook Rini kwam met de rug club trouw iedere woensdagavond oefenen, buurten en veel lachen.
Ik wens jullie samen nog vele mooie werkjaren toe. Gefeliciteerd met de eerste 50 jaar !!

“Krak”

Piet Hendrikx

Rugklachten….naar Van Zuilichem. Een manuele therapeut die mijn rug “kraakt”
“Rrrrrrrt”, ging het dan. Het was geweldig. Al meer dan dertig jaar een vertrouwd adres.
Fantastisch is het wanneer het ook nog eens goed klikt.
Dick dank je wel. Ik stond er iedere keer versteld van dat ik daarna weer zo goed bewegen kon. Nu bij dochter Carry weer dezelfde handelingen. Ik ben erg blij met jullie.

Sporten

Diny Wagemakers

Al vele jaren kom ik bij jullie altijd goed geholpen nu nog 2x per week in een groep sporten wat goed is voor lichaam en geest. Dank jullie wel dat jullie dit mogelijk maken. 🤗