Meer dan oefenen

Ruim 3 jaar kom ik sporten in de oefenzaal, steeds tussen 7 en 8 uur ’s morgens (die ene keer op vrijdagmiddag voelde heel raar). Mijn klachten blijven weg, dus ben ik blij dat dit oefenprogramma mij helpt om fit te blijven.
Wat zeker zo mooi is aan het oefenen op een vast moment is het onderlinge contact met de andere sporters. We delen letterlijk lief en leed met elkaar. Ik ben dankbaar voor mijn medesporters op de ochtend en voor de mooie oefenlocatie met deskundig personeel.
Van harte gefeliciteerd met dit jubileum.

Lees meer ervaringen